Dauguma lietuvių pripažįsta maisto švaistymą kaip rimtą problemą, tačiau pagalba MAISTO BANKUI dažnai atsilieka nuo paveikesnėmis emocijomis įkrautų iniciatyvų. Norėdami pažadinti emocijas ir padėti MAISTO BANKUI, susiejome žmogišką prasmingo gyvenimo troškimą su švaistomo maisto tema. Sukūrėme 1,2% GPM reklaminę kampaniją, kurios pagrindine veikėja tapo senolė Morka. Morka patraukė visos Lietuvos žmonių dėmesį pasakodama savo istoriją: „Gyvenimas prabėgo… taip ir likau sriuboje nepabuvusi…“ per radiją, televiziją, lauko reklamas ir internetą. 3D animacijos pagalba atgyjusi Morka ir pagalbinis veikėjas Bulvinas tapo itin mylimais personažais ir paskatino žmones susimąstyti apie vienišus jų pačių šaldytuvo gyventojus.