Dauguma lietuvių per šventes yra linkę pasinerti į vartotojiškumą ir neapgalvotą pirkimą. Tai ypatingai pasireiškia lietuviams besiruošiant šventinei vakarienei – maistu perkrautas stalas tapo beveik tradicija. Tyrimo duomenimis, 60 proc. lietuvių pripažįsta, jog priruošia per daug maisto ir vėliau jį išmeta. Siekdami atkreipti dėmesį į didelę problemą, kartu su MAISTO BANKU nusprendėme Kalėdas… sumažinti.
Įgyvendindami kampaniją, sumažinome kalėdinius patiekalus, reklaminius stendus bei dovanas nuomonės formuotojams ir savo klientams. Kai miestai varžėsi dėl įspūdingiausios Kalėdų eglės, mūsų idėja – mažiausia miesto eglutė Rotušės aikštėje. Kampanija pasirodė didžiausiuose televizijos kanaluose ir žiniasklaidos portaluose, sukėlė diskusiją pokalbių laidose ir pasiekė tūkstančius žmonių socialiniuose tinkluose. Paminėdami atsakingo maisto planavimo svarbą, skatinome žmones nešvaistyti maisto ir pinigų, nes mažiau švaistymo – daugiau šventės visiems.